Benimde tüp bebek 9. Haftaya kadar geldi kanama leke bazen kese etrafında kanama alanım oluyordu myomlarımda var ustelık hastanede yatıyrduö buyuzden ama 9.10. Haftalarda bitti lekenme kanSmalarım progestanı bırakcak gıbı olduk ondan kaynaklımı yoksa cok uzulmustum lekemsı bısı gelmisti 19 haftalarda ama bır kere sonra olmadı hala progestan ıcıyorum 26 haftama gırdım gecen hafta rahım kısalıgı. Ve hunılesme ıcı. Dıkıs atıldı rahmıme sımdı yatıyorum bol bol yormayın kendinizi ben lekeler bıtınce evde cN aıkıntısından bısı yPmasamda dolanıp duruyordum ama leke zamanları yatarak gecırdım genelde tup bebekle olunca ınsan her tedirgın anlıyorum sızı bende oyleyım allb hepimize yardımcı olsun sag salım alalım ınsallah kucagımıza