[silindi] Kızlar oruçla araniz nasil ,ben tutamiyorum riskli gebelik oldugu icin sizler ne durumdasiniz🌸
YeninesilAnne [silindi] biz35+3 teyiz şimdilik çok güzel gidiyor. Zaman zaman ara verip yine tutmaya devam edicem Allah’ın izniyle ☺️
vesilece [silindi] bende hipoglisemi çıktı doktorum tutma dediği halde denedim 😞 ama kus kus öldüm tutmicam
[silindi] vesilece tutma canim cok gecmis olsun,yavrularimzi saglikla kucagimiza alalim Rabbimin izni ile tutariz zaten🐞