Muno22 36+1 haftalıgım bugun sarımsı bırazcık su geldı bu durumu yaşayan varmı doğum belirtisi degıldır dıymı bebegımın hareketlerı var agrım sızım yok sarımsı su geldı onu anlamadım normalmı bu durumu yaşayan varmı
Kubraylmaz50 37 haftadayım benim de sarı akıntım geliyordu hafif ıslak bir akıntı malesef bende enfeksiyon çıktı. Doktorunuz ile danışın bence 😑 Rabbiö bir avazda kurtarsın İnşAllah 🙏🏻 cümlemizi
Muno22 Kubraylmaz50 amin inşallahw enfenksıyon bende hamılelıgımın basından berı var o yuzden emin olamadım pek