Hilal-95 minikbiranne35_ yaaaaaaa geçen sene kasım anneleri olarak her postun altında ne alcaz napcaz yazıyorduk suan 5 aylık olcak uyuyor içeride inşallah sağsalım alın 🙏🏻🙏🏻 Bu heyecanlar inanılmaz güzel💙
busraayl1 minikbiranne35_ Yani benım tahminim kasımın başı gibi olacak bakalım daha çok yolun başındayız ama nasıl mide bulantım var bi bilseniz su içsem kusuyorum napıcam ben böyle nasıl geçicek 😭
Nuurrrrrr minikbiranne35_ Kasım ortası gibi olacak geçmiyor günler hiç ilki 36haftalik doğdu bakalım bu nasıl doğacak 😊
minikbiranne35_ busraayl1 ben eksi elma cubuk kraker soda vs tuketerek azaltiyorum yagli yiyeceklerden cok uzagim