Baharcakir55 Kızlar 20 haftalığım ve kasıklarımda karnımda aşırı sancı oluyor bıçak saplanıyor gibi bu durumu yaşayan var mı
Nermin_nur1 Baharcakir55 canım normal diye biliyorum bendede oldu çünkü rahim falan büyüyor kaslar gevşiyor ondan