Simge3421 Kızlar merhaba lütfen bu konuda bilgisi olanlar bana yardımcı olsunlar İlk kez femara ve çatlatma iğnesi kullandım 25 Marta iğne vuruldum bugün test yaptım ve belirgin bir çizgi çıktı sizce iğne etkisi mi
Kkubra1 Simge3421 ben de 11. Gün yapmıştım silil çıkmıştı 12. Gün kan verdim 25 çıktı 48 saat sonra tekrar verdim yükselişe geçmişti şimdi 8 aylık hamileyim . Allahım nasip etsin inşallah
moom222 Simge3421 sekizinci günü yaptım bariz ikinci çizgi çıktı ve şuan 21 haftadayiz hakkında hayırlısı cnm
Limonzeytin Simge3421 12.13 gün etkisi süren bile oluyomş bünye meselesi yani. 2.3gün snra direkt git kan ver netleşr
minisinannesi07 Simge3421 11. Gün test taptım silik çizgi çıktı aynı gün gittim kan verdim kanda da çıktı. 10. Günden sonra bir etkisi kalmıyor diye biliyorum kan verin en iyisi ve takibinizi yapan doktorunuzla görüşün. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah rabbim şu mübarek günlerde yüzünüzü güldürsün 🤲🏻
Simge3421 Kkubra1 ay canım inşallah benim de öyledir sabah ilk idrar olmamasına rağmen koyuda çıktı bayağı
Kbr_94 Bende pcos olduğu için Dr 17. Gün yapmamı söylemişti ben dayanamayip 12. Gün yapmıştım ve negatif çıkmıştı okuduğum ve tecrubeledigim kadar 11.gun iğnesi etkisi geçmiş oluyor ama en garanti yöntem bı kaç gün daha bekleyip kan vermek bence
marnus Kadınlar kulübünden hatırlıyorum sizi. Kimyasal yaşamıştınız. Kimyasaldan sonra hamilelik çabuk geliyor, inş hamiledinizdir. Kadınlar kulübünde çok çatlatma iğnesi olan var ama ordan da sor
Simge3421 marnus ayy evet canım kimyasal geçirdim şubatta 1 ay iğnesiz denedim baktım olmuyor çok üzülmüştüm artık beklemek istemedim iğne vuruldum ilk idrar olmamasına rağmen belirgin bir çizgi çıktı ama hala emin olamadım
Kbr_94 Ben çatlatma iğnesinden sonra ki ay olmuştum mesela hiç bir şey yapmadan kendiliğinden oldu şuan 5+6 yiz 🥰 rabbim gonlunuze göre versin insallah
Simge3421 Limonzeytin sanırım beklemem lazım o zaman şuan için ne desem boş cumartesi 15. Gün o zaman tekrar bir test yapayım şuan kan versemde zaten beta hormonu varsa ordanda pozitif çıkacak
Limonzeytin Simge3421 şmdi vermeyn zaten kan falan. Madem ctesi oluyo özel hast. Varsa çevrenzde gidip kan vern net garanti olur idrar testlerine geç yansıyoya ondan kan vern dedim önce kana düşüyo değerler gönlnzce olsn 😊🤲
Simge3421 marnus kuzu. 11. Gün test yaptım 12. Gün doktoru aradım dedi ki iğne etkisi geçmiştir kan ver dedi dün kan verdim beta 60 çıktı ama bekliyorum geçen seferden sonra daha temkinli yaklaşıyorum
minisinannesi07 Simge3421 hayırlı olsun gözünüz Aydın 🙏🏻kanda 98 çıkmıştı tereddütsüz hamilesin demişti doktorum. Ama 2 günde bir kan verip yükselişini görmek istemişti 2 katı artması gerekiyormuş 2 günde bir ya da en azından %60 lık bir artış olmasını bekliyorlar. Şu an çok şükür 11+1 hamileyim ama düşük riskim var yatak istirahatindeyim 1 aydır