Yas35 Merhaba arkaadaşlar sezeryana girmeme yaklaşık olarak 8 saat kaldı. 4 Eylül de saat 9 sularında sezeryanda olacağım. Dualarınızı eksik etmeyin. Zorlu bir yolculuğun sonuna geldik. Bu günleri sabırsızlıkla beklediğinizi biliyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun ve sağlıkla bebeklerimizi kucaklarımıza alalım inşallah. Sizlerle paylaşacağım kefiyli bir doğum hikayem olur inşallah benim de.
Srplmcht Yas35 Rabbim yardimcimiz olsun bende sizinle ayni durumdayım.bende 7 bucuk gibi hastanede olucam sezeryan icin insallah
Yas35 Srplmcht Allah hepimizin yardımcısı olsun. Ben de 7 de hastanede olucam. Ama uyku tutmuyor. Korku heycan endişe hepsi birarada