Syme bazı hormonlar değişkendir ama 4 olan tsh kontrol altında tutmak lazım, canım muhakak başka doktorada görün tsh bir sonraki ay baktır strese bağlı değişiyor mu yükseliyor mu diye… özelikle gebe kaldığında sakın ihmal etme, bazen ihmal ediyorlar kuzenim 2 kaybı oldu tsh yüksekliğinden dolayı, gebelikde yüksekdi sonrası başka doktor gidince doktor bile kızdı gebelikde tsh insan bakmaz diye…