busekara Doktor 3-6 ay ara verin demiş, siz kalabilirsiniz diyorsunuz. Biraz okuduğunuzu anlayarak cevap verin rica ediyorum.
hazalhazar Doktorunuzu dinlemenizi tavsiye ediyorum, şu an farkında değilsiniz ama yeni bir hamilelikte yaşayacağınız en ufak bir lekelenme vs sizin sürekli stresli bir hamilelik geçirmenize sebep olacaktır. Yaşadığınız şey henüz çok taze, biraz kendinize gelip acınızı yaşamalısınız, boşluk doldurmayı istemek için çok erken olduğunu düşünüyorum. Olayın sıcaklığıyla ne olduğunu kavrayamazsınız ama bundan sonraki gebeliğinizin psikolojik açıdan rahat geçmesini istiyorsanız ara vermelisiniz. Sağlık açısından da hemen hamile kalmak riskli olabilir. Rabbim hayırlı zamanla hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin.🙏🏻❤️