Arkadaşlar merhabalar ben 26.3 haftada doktora gittim bebeğin kilosu 700 gram dı Bebek gayet sağlıklı bir sıkıntı yok dedi doktorum ama şöyle bir durum var hareket ettiğini hissediyorum ama bazen etti mi etmedi mi anlayamıyorum korkuyorum göbeğimi izliyorum bazen ama tık yok sonra elimi koyuyorum tık diye vuruyor o kadar bu haftada bu kadar hareket normal mi bu durumu yaşayan var mı benim ilk gebeliğim ondan mı bu kadar tedirginim ?😔