Doktor kontrolüm 9 Nisan da, allaha şükür kanamam vs yok ama kasıklarım ağrıyor adet sancısı gibi gece de uyuyamıyorum bazen sağa sola dönerken ağrı oluyor normal mi kızlar sizce? Tabii ki regl ağrıları gibi Oluyor bu ağrı ama 7+6 yım bu haftalarda yaşayıp ya da hâlâ yaşıyor olanlar var mı? Endişelenmeli miyim? (İlk gebeliğim, pimpirikliyim)