Ben ilk gebeliğimde yaşadım önce hafif hafif kanamam oldu ağrım yoktu yerleşme kanaması gibidir diye önemsememiştim sonra eşimle dışarı alışverişe gittik tam mağazadan çıktık yolda birden yoğun kanamam başladı afedersiniz ama heryerim batmıştı öyle yoğundu parça şeklinde düşük yaptım sonra hastaneye gittik kürtaj yaptılar 2 aylıktı☹️