Yarenlisinden
5 li hastane cikisi
10 hastane cikisi
Zibin
Alt üst takimlar koydum 2 tane
2 tane ayakli tulum
Sapka
Eldiven
Corap
Agiz mendili
Muslin ortu
Penye battaniye
Birde kalin battaniye
20 tane bez
Ne olur ne olmaz diye biberon emzik
İslak mendil koydum bebek icin (hastanedeki ebe yeterli oldugunu soyledi )
Kendim icinde
Onden dugmeli bir pijama takimi
Gecelik(hemsire iatedi kolaylik olsun diye )
İc camasiri
Emzirme sutyeni ve atleti
Eve donus icin rahat kiyafet
Hirka corap
Gogus kalkani
Lohusa pedi
Normal ped
Dogumum mayis basinda olacak hava serin mi sicak mi olur tam kestiremedigimden ben boyle koydum ama hemsire cok bile dedi genel olarak 1 gecede taburcu ediliyormus zaten