Bayancorek Peperonni Çok şükür iyi gidiyor, kontrolümüz vardı bugün. 🌸 Tam 18 haftalık olduk, ilk gebeliğim olmasına rağmen son bir haftadır hissediyorum. Zayıf olduğun için çok normal dedi doktorum. Karnım bazen çıkıyor, bazen dümdüz belli olmuyor hiç. 🙈🙏🏼
aylinnntrhn 18+6 dan selamlar 😇 bu haftanın başında minik minik hissetmeye başladım ama şuan kesinlikle cok daha yoğun bi şekilde hissediyorum hareketlerini ilk gebeliğim olmasına rağmen çok şaşırdım herkes 20-21. hafta diyordu 😇🙊
Peperonni Bayancorek Maşallah canım🧿 Evet zayıflar daha erken hissediyormuş Benim de karnım çıktı artık biraz biraz 😂
Gizemse Merhabalar bizde 18+3 🌝🌝 hissediyorum hareketleri minik kıpırdanmalar var ☺️☺️☺️ Detaylı ultrasonu ne zaman yaptıracaksınız acaba