eylulummmm 17+5 günlükleri olduk bugün siz bu zamanlara kadar ne ilaçları kullandınız ben sadece folik asit kullanıyorum hala başkada bişey yok biraz tuhafıma gidiyo sanki başka şeylerde kullanmam lazımmış gibi düşünüyorum
Zehragniken eylulummmm 16. Hafta da balık yağı demir ilaci ve d vitamini kullanmaya başladım. Simdi 19 olduk hala devam ediyorum. Doktorun başka neden vermedi acaba
NezihaB38 eylulummmm bende başta folik asit kullandim sonradan vitamin ilaçları yazdı canım 2 tane vitamin kullanıyorum kan tahlili yapti mi doktorun Decavit Oreferon kan ilacı kullanıyorum
Sarahh eylulummmm şimdilik vitamin D, folik asit polivitamin kullanıyorum ilerki haftalarda magni b6 ve balık yağıda ekliyicem
Deletedmom_7 eylulummmm 10. haftada multivitamine başladık Şu anda da Multivitamin, Omega 3, magnezyum kullanıyorum
Aalleeyynnaa Folik asit 12. Haftada bırakılır. OMEGA 3 Ve devit vitaaminverilir Daha sonra da demir ilacı Ben şuan 19. Haftadaym. Bu üçünü düzenli kullanıyorum
Deletedmom727271 14 haftamdan beri d vitamini, kan ilacı ve normal rutin vitamin ilacı kullanıyorum. folikasiti şuana kadar bırakmış olmanız lazımdı doktorunuz bişi demedi mi
Deletedmom727271 Sarahh folikasit 12. haftada bırakılır. olası bir durumda kullanılır. fazla kullanımı iyi değildir. başka vitaminlere geçmesi gerekiyor.
Mlktnc Folik asitle başladık biz 12. Haftadan sonra Multivitamine geçtik. Onunla birlikte d vitamini, magnezyum verdi. 18. Haftada demire de başladık
Aalleeyynnaa eylulummmm bence doktorunuzla görüşün bu aylarda OMEGA 3, demir ilacı ve d vitamini içmem gerekmiyor mu diyin