Piremsesannesi Hepimizin de bildiği üzere avakado besin değeri açısından oldukça yüksek bir besin kaynağı ve anne rahmine benzetildiği için anne karnındaki bebeğe de yüksek faydaları bulunuyor. Ben zevk alarak tüketemiyorum ama avakadoyu severek tüketebileceğimiz tarifleri paylaşabilirseniz sevinirim. Böylece yemek isteyen ama tadını beğenmeyen bir kaç hamileye de faydası olur.
ebruneco1108 Piremsesannesi ben limon sıkıyorum ve hafif tuz atıyorum çoook güzel oluyor ben çok severim kaşıkla yiyorum😍
AysunUgur Piremsesannesi ben eziyorum, tuz, kara biber, pul biber ekleyip ekmeğime sürüyorum, labne peynir varsa önce onu sür, sonra üstüne avokado çok güzel oluyor 😊 veya en kolayı salata yaptığında içine doğra
Limonveannesii Piremsesannesi hamilelikte muz ve biraz bal cevizle birlikte meyve salatası yaparak yiyordum. Kahvaltı da ise limonlu tuzlu yiyorum.
Piremsesannesi ebruneco1108 bende öyle denedim ama yumuşak bir tat gelince Miğdem bulandı. Zar zor yedim
esrpydn Cevizle veya kuruyemişlerle çok güzel oluyor hepsini ezip meze gibi yapabilirsiniz. Salataların içinde de çok güzel olur küp küp doğrayarak
Cemrreedemirci Biraz yumusadiktan sonra ekmege surup üstüne balla birlikte tüketebilirsiniz. Afiyet olsun.
16Gizem16 1 tatlı kaşığı bal 1 muz 1 avakado 1 tatlı kaşığı kakao rondadan geçirip tatlı olarakta yenebilir
Srdm Piremsesannesi ben eziyorum içine 3-4 tane Burçak bisküvi 1 tane muz bide azcık kakao koyuyroum tadı hiç gelmiyor
Tansuozp_07 Avakadoyu ezdikten sonra uzerine sarimsak ceviz dereotu zeytinyag ve limon sikarak tuketebilirsiniz
Piremsesannesi Tansuozp_07 sarımsakla pek aram yok , ürkütücü gibi geliyor avakado ile ama çoğu kişide aynı şeyi yazmış.
Ecoli28 Ben avokadoyla beyaz peyniri karıştırıyorum, çeyrek yeterli oluyor, üzerine biraz limon sıkıp karabiber tuz atıyorum,ekmeğe sürüp üzerine haşlanmış yumurtayı dilimliyorum çok güzel oluyor mutlaka deneyin
Irmask Piremsesannesi avokadolu sevmeyenler için en kolay yol; avokadoyu ezin, içine limon sıkın, labne, süzme ya da beyaz peynir koyun güzelce ezin tekrar. Ekmeğinizin üzerine sürün. Azıcık da çörekotu serpin ama yoksa da şart değil. Böyle eminim severek yiyeceksiniz 😍🥑 ben sadece soyup löp löp yemeyi bile seviyorum ama ilk başta peynirle ezerek yemeye başlamıştım
mutluaile11 Piremsesannesi ben kahvaltida yiyorum dilim dilim sade halinin bayiliyorum. Zeytinyagi tuz koy Ekmek kizartip üstüne sür üstünede kuru sogan halkasi koy çok iyi oluyor tadi
Deleted4445656 Piremsesannesi Avokado Muz Bal ve kakao (çay kaşığıyla) Blendrdan çekip yada çatalla ezip karıştırın muhallebi olarak yemeye deneyin ben bu şekilde bayılıyorum☺️
haklisinesracim Piremsesannesi ben olgunlastirip püre yapıyorum zeytinyağı tuz ve limon katıyorum kızarmış ekmeğe sürüp yiyorum sabahları inanılmaz lezzetli oluyor
Fatos91 Piremsesannesi peynir limon ve tuz zeytin yağı ile eziyorum ekmeğide kızartıp üstüne sürüyorum güzel oluyor ayy canım istedi şu an 😋🙂