Cansu0834 Husna bende oraya gidiyorum ebru hanıma 4 aylığız gayet iyi biri ilgili ve tecrübeli ayrıca ses tonu bile insana ferahlık veriyor ben memnunum
Burcukose Husna pelin hanımın yorumları çok güzeldi ona istinaden gittim ama nöbetten mi çıkmıştı neydi bir huysuzdu pek ilgilebmedi biz de bir daha gitmedik ama orada ebru hanımdan da memnjbmuslar
Quadera Pelin hanım çok mesafeli durur, çok konuşmaz ama çok iyi bir doktordur annem orada çalıştığı için yakınen tanıyorum. Eğer Anadolu yakasında otursaydım bende ona doğum yaptıracaktım. Hala ne olur ne olmaz diye arada kontrole gidiyorum 🌸
rmeysaerdemm1 Asla tavsiye etmem ilk hamile olduğumda gitmistim sadece seda hanım çok iyiydi fakat her zaman yok personeller cok suratsız ebru hanım güler yüzlü cok laylaylom birisi tavsiye etmem
Seymanur234 Kızımı orda doğurdum bidahaaki ay oğlum dogucak yine saygıya nihan hanıma.gidyorum ben gayet memnun kaldım ameliyat ekibi guleryuzlu ve ilgili ameliyat sonrası da ilaçlarım saatli verildi ve ilgilenirdi hiç ağrı cekmedim