Simgeoncuozer Merhaba anne adayları. Birşey danışmak istiyorum 18 haftalık hamileyim ve doktorum hiç kilo ve tansiyon ölçümü yapmadi. Gittiğiniz kontrollerde düzenli olarak kilonuz ve tansiyonunuz ölçülüyor mu?
hilaldmr Simgeoncuozer Meraba tansiyon değilde sürekli kilo ölçümü yapıyor , sağlık ocağındaki ebem tansiyonda ölçüyor her kontrolde