Rumuz_07 ben yenidoğan seti olarak sebamed aldım. Şampuan pişik kremi ve vücut losyonu var. Ama vücut losyonunu üç aydan sonra kullanıcam, ilk üç ay için bübchenin baby milkini aldım. Mustela 1-2-3 bariyer krem ve yıkanmayan vücut temizleyicisini aldım hastanede kullanmak için. Bunun dışında birde sudocrem aldım poposuna kullanmak için