Neftis Kaç gecedir burun tıkanıklığı yüzünden doğru dürüst uyuyamıyorum 😔bazen nefes alamayacağım diye korkuyorum. Çift yastıkla dik bir şekilde uyumaya çalışıyorum sizler de durum nasıl ( 19+3 daha şimdiden böyle olursa nasıl geçecek bu hamilelik diye kara kara düşünüyorum zaten riskli gebelik ve tüp bebek 😔.
cimennbayann Neftis gecmis olsun canim bazi gebeliklerde oluyor burun tikanmasi normal bir durum insallah hayırlısıyla doğumunu yaparsin
Hafizeipek Neftis bende de vardı kaynar suya okaliptüs yağı damlatip yüzüme buhar banyosu yaparak burnumu aciyodumher gece uyumak için
Annesininkuzusu0911 Neftis bende de burun kanaması oluyor canım durduk yere gece uyurken falan kanıyor. Kuruyunca burnum aşırı tıkanıyor da 😞 Uyuyamıyorm bende