Merhabalar 34 haftalık hamileyim son günlerde devamlı tansiyonum düşük ,günde 2 maden suyu içiyorm çok mu bilmiyorm ☹️Hatta bebeğim maden suyu içtikten sonra hareketleniyor 😊 vücudumda bir şey mi eksik anlamadım tansiyonum devamlı düşük 😵💫kansızlık da var ama o tansiyon düşüklüğü yapar mı acaba ? Var mı benim gibi olan 😫