zennure-45B Kizlaaar e nabız da akıllı asistan Bölümünde bir sonraki sağlık ocağı izlem tarihiniz yazıyor alın bu bilgiyi naparsaniz yapın şimdi ahahah😅😅😅
nurcan_26g zennure-45B ya siz kaç haftalık çıkıyorsunuz orda ben 35+2 hamileyim e nabizda 36 haftalık gozukuyorum son adet taruhi vs hepsi doğru
Burcukose zennure-45B ben de 1 hafta ileride görünüyorum ama adet tarihi doğru ☺ bu arada çok tatlış bir bilgi teşekkür ederiz 😊
zennure-45B nurcan_26g adet tarihimle doğru canım benim 27 haftalık cikiyorum doğru yani ebeniz mi yanlış girdi acaba bilemedim 🤗
Melisagncm nurcan_26g çünkü 36. Haftadasiniz 35+2 de 35 bitmiş 36. Haftanın ikinci gününde oluyorsunuz o yüzden 36 yazıyor 🥰
nurcan_26g zennure-45B yok benimde adet tarihim tahmini doğum tarihi vs hepsi noramlde niye oyle oldu bilemedim şuan 😊
-MinikveAnnesi- miniktirtilim 13. Haftanın icerisinde oldugunuz icin öyle yazıyor yani 12 yi bitirdiniz 13ü dolduruyorsunuz