Öncelikle olmuyo diye oturup ağlamak için erken isyana girmeyin lütfen. İnanın tüp bebek dışında mümkün değil diye yüzüme soylediklerinde yıkıldım ben. Kürtaj olduğunuza gore hamile kalabiliyorsunuz siz her sevistigibizde aklınızda çocuk oturup kalkıp olursa zaten olmuyor. Dediklerimi kötü algılama. Sana kendimden pay vereyim öncelikle sakin kal.
Amh değerim çok düşük yani yumurtalık rezervim 19 yaşında olmama rağmen 40 li yaşlarda bı kadınla aynı bir iki seneye menepoza girersin dediler. Ümidi o zaman kestim zaten , tüp bebek dedi doktor tahliler yapıldı Rahim filmi hsg çekildi sağ tüplerim tamameb tıkalı enfeksiyonlu sol tüplerim yapışık çıktı. Hsgden iki ay sonrası yani bu Nisan’da tüp bebek yapılacaktı. Ama ben Şubat’ta hsgden sonra ki hafta gebe kaldım. O kadar salmıştım ki ovulasyon işte birlikte olunca ayağa kalkmıyim yatayım tuvalete hemen gitmiyeyim vs vs hepsini bırakmıştım. Normalde alkol alıyoruz çocuk denedigimiz için kesmiştim o ay son içislerim bunlar diyip fazla fazlaca içtik eşimle. Hamile olduğumu öğrenince şok, hsg sonrası bebek kısaca.
Sakin kal ,kal ki yavrunu kucakla insanlar çocuk sahibi olamadan dünyadan göçüyor nolur sende isyan etme hakkında hayırlısı olur inşallah 🧡