Beyza-M çok ama çok acele ediyorsunuz bence ,yaşınız da çook gençtir eminim 3 ay çok kısa r süre bebek için en önemli şey psikoloji ve stres tir ,her ay olacak diye beklerseniz olmaz kendi haline bırakın biraz başka şeylerle meşgul olun adet olduğunuza göre yapışıklık vb yoktur acele etmeyin rahat bırakın kendinizi başka şeylerle meşgul olun sırf bebek için beraberlik yaşamayın zaten Allah veriyor kendiliğinden ….(tecrübeyle sabittir