ilkheyecanilkannelik26 Kızlar selam bgün tam 10 haftalık olduk ama bgün geçmeyen adet ağrısı gibi ağrım ve bel ağrım var normal mi birşey olmaz değil mi ?
Ozlm0916 ilkheyecanilkannelik26 bendede oluyordu kuzum o haftalarda rahim buyuyo ondan bide bi giriyodu 3 4 dakka nefesim kesiliyodu
Elvanguzel ilkheyecanilkannelik26 normal içinizde bir canlı büyüyor ve rahime baskı yapıyor damarlarınız geriliyor 🌹 çok normal kanama ile birlikte olursa sıkıntı o zaman doktorunuz ile iletişime geçebilirsiniz
OksijenliSu ilkheyecanilkannelik26 Benim oğluma hamileyken böyle ağrım yoktu. Şimdi 2.ye hamileyim 9+3′üz. 🙄🥺 Aynısı bende de var. Doktorum progestan fitil vermişti. O rahatlatıyor.
smglplt1453571 Rahim büyüdüğü için ağrıyordu çünkü bende de oldu aynısı ayaklarını uzat dinlen yorma kendini
ilkheyecanilkannelik26 Sık sık girip çıkıyor çok şiddetli değil ama bugüne kadar olmadığı için tedirgin oldum
Ozlm0916 ilkheyecanilkannelik26 yok yok olmaz merak etme doktorum normal demisti o ağrılara belden çok felaket giriyor gün içinde dinlen uzan kendini yorma
ilkheyecanilkannelik26 OksijenliSu yarın dr kontrolüm var onada sorarım bakalım ne diyecek ona göre yazar sizede haberdar ederim
ilkheyecanilkannelik26 Benjaminannesi bunlar henüz fragman desene 😅 sağlıkla o haftalara gelelim de bunlarda geçer 🌸
Benjaminannesi ilkheyecanilkannelik26 tabi öyle sağlıkla ve gerçekten sağlıklı insanlarla kucağına alsın