Aynen. Ben de eşimin beni istemediğini, beğenmediğini hissetmeye başladım sürekli. Eskiden ilişki çok sık olurdu şimdi çok ara veriyoruz sanki aramıyor eskisi gibi. Geçen gün yatakta sohbet ederken “Sana bir şey soracağım ama doğru söyle, artık beni beğenmiyorsun dimi?” dedim dudaklarım büzüldü ağlamaya başladım. 😂 Sarıldı, saçmalama olur mu öyle şey daha da guzellestin kilo alınca, ben sadece çekiniyorum bebek iyice büyüdüğü için ve bir tuhaf hissediyorum sanki arada biri var gibi dedi 🙄 31 haftalık hamileyim bu arada. Bir sonraki gün de annemler bizdeydi geç saatte gittiler sonra seni çok özledim dedi yanaşmaya çalıştı bu sefer de diyorum ki hayır gelme sen beni istemiyorsun, sırf ben dün oyle dedim diye bana yanasiyosun. Hicbir sey yapmak zorunda değilsin falan dedim. Adam ne yapsa olmuyor.🤭 Hayır zorla falan değil dedi ikna etti ama gerçekten insan çok değişik bir psikolojiye giriyor. Bir de ağrılarım başladı , iyice ağırlaştım. Bu durum da beni çok yıpratıyor. Ev işlerine falan zor yetişmeye başladım. Iyice yetersizlik duygusu büyüyor icimde. Cocuk da dogunca daha da yetişemeyeceğim diyorum icimden. Sonra diyorum ki sacmalama. Bakalım insallah gececek bu psikoloji miniklerimizi kucagimiza alinca.🥰