yabadabaduu kızlar merhaba ben 10. haftamdayım 2 haftadır mide bulantılarım başladı akşama kadar hiç bişey yiyemiyorum kahvaltı yapamıyorum bebeğim hiç beslenemiyormuş gibi hissediyorum doktorunuzla bu konuyu konuşan varmı çocuğa büyük bi zararı olurmu bunun
kahvesever__ yabadabaduu şuan bebek sizden beslenmiyor o yüzden kafanıza takmayın ama hafif şeyler yiye bilirsiniz kendinizi zorlamadan
Guzelhayat Prilam dr diye ilaç yazdı doktorum bana yemek ne kelime disarda açık havada geziyorum midem ağzımda.Cok iyi geldi bana bir sakincasi da yoktu hamileler için biraz pahalı.
ilkheyecanilkannelik26 Bende aynı şekildeydim 2 gündür daha iyiyim ben bolbol meyve yiyorum diğerlerini midem almıyor çünkü kendine iyi gelen şeyleri yemeye çalış zorlama