Meltemsefa 37 haftalik olduk hurmaya ne zman baslamak lazim.birde squat vs hareketlere baslamalimiyim? Baska ne yapabilirim?
didemm Meltemsefa 37+4um hurma yemeye basladim gecen hafta, squart yapiyorum bazen doktorum boo bol yuru dedi merdiven inip cikmak iyi geliyomus 😉 hakkimizda hayirlisi. saglikla gelsin kuzular 😍
Meltemsefa @didemm ebe hergun en az yarim saat yuru dedi.onu yapiyorum.evim 4. Kat gunde 2-3 inip cikiyorum.hurmaya spora basliim bugun :)