A1- Kızlar selam 9 haftalık gebeyim mide bulantılarından dolayı kusarken vajinamdan yoğun su geliyor bu durumu yaşayan varmı aranızda kötü birşeymi acil bakabilirmisiniz bana.
Larakaya A1- canım ınternetten baktım amniyon sıvı olabir yazıyor bence iyice bı araştır akıntı olabilirmi ? Umarım kötü bişi yoktur
emirem24 A1- benim ilk belirtm sık idrara cıkmaktı cok fazla baskım vardı sizinde öyledir ve idrar kacırıyorsunuzdur muhtemelen son haftalardayom yine ben aynı durumdayım tabi bi doktoruna sormalısın yada görünmelisin
3Mucizeannesi A1- hahaha🤣🤣bendede oluyor 34 haftaligim her kusdugumda senin dedin gibi oldu idrar mış anladıgımda çok gulmusdum kendime .❤️korkma canım Allah’ın izniyle bişey yokdur sıkıyoruz ya kendimizi idrar kaçıyor😘
A1- Meyve oda olabilir ama rengini göremedim içim dışıma çıkarcasına kusuyorum çünkü zorlanma olduğu için mi o akıntı oluyor acaba
Asyaaa35 A1- idrarın varken önce kusuyorsan zorlamadan dolayı kaçırıyorsundur canım bendede çok oluyordu