Selamlar herkese 😊 geçenlerde sabah yeni uyandığımda bir başlık görmüştüm ishalin doğum belirtisi olduğuna dair. Yeni kalktığım için yorumları pek okuyamamıştım sonra da o başlığı tekrar bulamadım. O yüzden bir de ben sormak istedim acaba doğum belirtisi midir? 37+6 haftalığım bu arada