Emine2012
Kizlar iyi geceler 36+4 olduk ama bugun ogluşum sadece 3 defa falan birer tekme attı bu normal mi? Günlerdir deli gibi tekmeleyip elini kolunu karnimdan net görebiliyoken bugün boyle olunca korktum :( bendede bugün bi gariplik var öğlen 2 den aksam 19.30 a kadar uyumuşum