Çağıracak bi ton insan var ama içlerinden cımbızla çekip aldım 4-5 aile 😂😂 19 haftalığım pek zorlanmıyorum ama yine de kendimi yoramam 2 senelik evliyim kaynanamda çağırma kimseyi dedi ama yinede bi kaç aile çağıracağım 🥲 milletin lafına sözüne bakma kendini iyi hissetmiyorsan çağırmak zorunda değilsin, Rabbimin ibadetinde bile izin verdiği şu süreçte insanların gönlünü etmek zorunda degilsin 🙏🏼