Sekr5 Çatıya baktıktan sonra eve geldim kanamam oldu 39 haftaligim normalmi yoksa nişan dedikleri bu mu kızlar
Eda_Esen Sekr5 2 gündür 4 defa muayene oldum normal canm muayeneden sonra nişan da gelmiş olabilir ama bilemezsin
Sekr5 prensannesi1649 leke değil iki defa tuvalete gittim adet gibi aynı ilk adet olursinda peçete dolarya köyü renkte
prensannesi1649 Sekr5 bilmedim ki şimdi bende de oldu ben ped takmıştım lavaboya gittim baktım ki pedim de kan var eşime dedim eşim hemn doktorumuzu aradı ama doktorum normal dedi