Hsrt42 2 haftadır ellerim cok kaşınıyorr kaşımaktan ölecem kalıdıkca yaralar cıkıyo ve kanıyo doktor krem yazdı ama fayda ettmio sizce bu neden olyo :(
Babies16 Hsrt42 bende alakort krem fayda etti sadece.bide dr deterjanlari yadakladi herseyi eldivenle yaptim.ellerimide dogal zeytin yagli sabunla yikadim.banyodada o sabunlardan kullandim yaralar gecti gectikce kaisntida azaldi
Anneoluyorumm Gebelik alerjisi olabilir belki canım dikkat et geçmiyorsa hemen bir doktora git gene kolostazi olmasın