Larakaya demir ilacınızı reçetesine göre alın tok karnına genesisi kahvaltıdan sonra içiyorum ben.. sabahları benim tiroid dokum yok kanserliydi mayısta alındı.. ben tiroid ilacı içiyorum aç karnına .. kahvaltıdan sonra tok karnına da sabah regenesis alıyorum . Progestan fitili de tiroid ilacımla iki saat ara olacak şekilde kullanıyorum.akşam üstü gün aşırı ara öğün sonrası magnezyum suda eriyen tablet içiyorum . Akşam yatmadan yine progestan fitilim var. Ve kan sulandırıcı iğne oluyorum her akşam 21.30da Sizde sabah öğlen akşam öğünleriniz arasında paylaşım yapabilirsiniz