Kuruuzum 32. Haftada nasil bi rapor almam gerekiyo doktordan calismak istemiyorum zaten suanda da raporluyum 30. Haftamdayim. Birde doktora haftasini kucuk gostertip rapor hakkini dogumdan sonraya kullananlar varmis bi bilginiz var mi acaba ?
Seymahamza Kuruuzum 32+0 da çalışamaz raporu almanız lazım onun dışında doktor sanmıyorum ki haftayı küçük göstersin niye riske atsın kendini eşim de doktor hiç böyle bir şey duymadım
Handetrm05 Kuruuzum çalışmak istemiyosan 32. Haftada çalışamaz raporu alacaksın doktor yönlendirir seni zaten
Fulyag Kuruuzum ben çalışabilir raporu aldım geçen hafta zaten isteğe ve koşullara göre çalışabilir ya da çalışamaz veriyorlar ama haftayı küçük göstermeyi duymadım
Asya_2402 Kuruuzum 32+0 da çalışamaz raporu alıp okuluma vereceğim 17 Eylül’de 31+0 olacağım bu sebeple 1 hafta ayrı rapor kullanacağım öğrencileri 1 hafta için mağdur etmek istemiyorum
Gozdealpu 1 ağustosta 37+0 raporum başladı 2 ağustosta doğum yaptım. Doğum raporunda bebek 38 haftalık yazıyordu.
Kuruuzum Seymahamza bu sekilde yapan cok arkadas varmis doktoruna soyle falan dediler ama emin olamadim acikcasi
Seymahamza Kuruuzum orasını bilmiyorum 37 ye kadar çalışır raporu alıp üstüne başka doktordan normal rapor alıp gitmeyenler de var ne kadar etik olursa artık