22 günlük kızım var 2680 doğdu sonra 2500 kiloya düştü haftada 250 Gr alıyor şuan 3 kilo ama doktor mama öneriyor günde 3 ogun 30 cc sütüm var yarım saat uyusa patlicak gibi oluyor göğsüm yinede mama vereyim mi bilemedim fikri olan var mı.huzursuz değil kaka yapmadı 10 gündur ultrasonda bişey çıkmadı sedecee sürekli emmek istiyor ağlayan bir bebek değil günde 6 7 kere çiş yapıyor