Karelinannesi şevket yılmazda kağan bey var asistanlarla beraber bakıyor, öncesinde kadındoğumdan sevk almanız gerek, soğuk birine benziyor ama işinin ehli adam uzman bişey görürse direk söylüyor ve devlet olduğu için amniyosentez yaptırmak istemiyorum diye imza alıyor. Bursada 5 tane falan perinatoloji uzmanı var bunlarında hepsi uzman değil sertifikalı olanlarda var. Sizin ne beklediğinizle alakalı aslında.. benim size tavsiyem yarım saat 1 saat renklide göreyim şurasınıda göreyim burasınıda göreyimden ziyade 10-15 dk çocuğun gerçek sorunu var mı yok mu o anlaşılsın yeter diye düşünmeniz.. bunun içinde ya bir perinatoloji yada bir radyoloji uzmanına gidin