Merhaba herkese. Gebeliğimin 29.haftasındayım doktorum nidicard ilacını verdi sancıları kesmesi ya da azaltması için, dozu şimdi biraz düşürdük 6 saatte bir içeceksin dedi( ama günde 3 demedi) yani geceleri de içmeye devam etmem gerekiyor değil mi?? Bu arada var mı benim gibi olan dertleşelim 🥲 26. Haftadan beri sancım çıkıyor erken doğum riski yüzünden ciğer geliştirici iğnelerimiz yapıldı dün. Neler yapmalıyım sizce?