prensannesii_ bnce ayriyettende farklı doktora götürmelisiniz şöyleki oğlum doğduğunda yüz üstü yatık şekilde çekilmişti devlet hastanesinde herşey normaldi ama kızım doğduğunda yan yatırarak çektiler kalça çıkıklığı çıktı aynı devlet hatanesinde çekildi buda bana çift bez ve direk bebeğimi ortapediye götürüp tedaviye başlatmam söylendi neyse ortapediye gittim 5 gün sonra çift bezde takmadım bu arada o süre zarfında doktor kabul etmedi 5 gün önce çekildiği için yeniden çektir dedi e devlet 1 aya anca verdiği için o an direk özelde ortapediye gittik adam çektirdi ulstasonu tıpkı oğlumda olduğu gibi çocuk yüz üstü yatıyor öyle bakılıyor kalçaya doktorda zaten olması gereken bu diğerini yanlış çekmişler dedi hani anlatmak istediğim şuki pozisyon sizde aynı olsa bile belki yalnış ölçüm yaptı farklı doktora gitmekte fayda var bence bu yüzdem