-MinikveAnnesi- Patisever2510 tahmin etti doktor fakat henüz gitmedigim icin netlesmedi merakla bekliyorum bende 🌸
miniktirtilim Patisever2510 simdi 2li icin gun sayıyorum canim 12. Haftadayim bakalim cuma yada pazartesi gidip yaptircam :)
Patisever2510 Aaysn rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah bizim 15 hafta olcaz daha belli değil biraz inatçıyız bakalım ayın 23 de gidicem bidaha :)
Patisever2510 miniktirtilim içini ferah tut korkma dua et bebeğin inatçı çıkmasın bizimki inattı doktor istediği pozisyona gelmedi mecbur alttan ölçüm yaptı😅
-MinikveAnnesi- Patisever2510 emin olmadıklarında söylemiyorlar doktordan doktora degisiyor benim doktorum kendisi bakarken söyledi tahminini
asyaninannesii Alakasız ama görenler yazabilir mi kız senesi mi erkek senesi mi acaba ya çevremde kız bebis oluyor da gördüklerim de erkek sizce ne senesine girdik benim zamanımda karışıktı 😂😂
Patisever2510 asyaninannesii valla kızda var erkekte ben anlayamadım kızda olsa erkekte olsa önce sağlık olsunlar hayırlı evlat olsunlar fark etmez :)
2erkekannesiii asyaninannesii ben 1 ay önce doğum yaptım çevrem hep erkekti komşum erkek doğuracak 2 arkadaşta erkek doğurdu bende erkek
Novaa Patisever2510 11+5 te %70 kız dedi doktorum. Fetal dna sonucu bir haftaya çıkacak bakalım o zaman kesinleşecek🥰
Patisever2510 Novaa biz 15 hafta gorcez daha tahmin bile yok ayın 23 de gidicem ozman kesinlesir herhalde cinsiyet :)
miniktirtilim Patisever2510 yaa ins inat cikmaz ilk kizimda 12+5de 2li testte ogrendim cinsiyeti bundada goruruz ins
asyaninannesii Patisever2510 oyle tabi bi kızım var birde erkek bebek isterim rabbim kızı da erkeği de aratmasın illa ki o meyveyi de tatmak istiyor insan hayırlısı olsun hakkımızda hamile değilim kızım 18 aylık bi sormak istedim
Edabykl Patisever2510 sabah bulantilari hariç iyi gidiyor 😂 14+2 yiz henüz cinsiyet ogrenemedik bacaklarini açmıyor ayin 18 nde gidicem 16 haftalik olacak insallah gosterir 😂🤲🏼