elfkara 30+2 en son 1 ay önce kontrolumuz vardı şu 1 ay geçmek bilmedi resmen 👶🏻 Bugün kontrolumuz var kontrol günü heyecanlanan bi ben miyim bilmiyorum 🤭 ultrason da göreyim bakalım ne olmuş Oğlumuz ☺️😍
prensannesi1649 elfkara kontrol günleri heycandan uyumuyorum hatta kalp kapaklarim açık fazla geçen yapmamam lazım ama ne yapalım yapıyorum bu yüzden tansiyon almış başını gidiyor hep ama ne yapalım bebitoyu çok özlüyorum .bende cuma gidecem şimdi 38+6 cuma da yani 39+2 de şimdiden heycanlandim
Dilek_can50 Ben daha 3 haftalık hamileyim hiç bir şey hissetmiyorum ilk defa 11 Nisan’da ilk ultrason fotoğrafını alicaz çok heyecanlıyım ❤️🤗
elfkara Siz bi kalp atisini duyun o minik tekmeleri hissedin o zaman anliyorsunuz herseyi baslarda hissizlik olabiliyor sudan cikmis balik gibi oluyor insan Dilek_can50
prensannesi1649 Dilek_can50 ben gebeligimi 5 haftalık iken öğrenmiştim hatta bana boş gebelik yada dış gebelik demişlerdi hiç o an heycan yaşamadım takino kalp atışını duyana kadar çünkü umutsuzluk sağlık ocağı büyük bı umutsuzluğa suruklemisti bize ama o kalp atışını bı duyun ondan sonra her an gidip görmek istersiniz
prensannesi1649 elfkara işte doktorumda çok kızıyor bu duruma hatta eşimde kız ben kapıda sıramı beklerken bayılacak gibi oluyorum bu kadar heycan iyi değil ins doğumda skinti yaşamam
Dilek_can50 prensannesi1649 Muhtemelen öyledir benim 2.5 sene çocuğum olmadı ilk defa sonucum pozitif çıktığı için çok mutlu oldum o yüzden rabbim isteyen herkese nasip etsin 😇