Aks_ Adetime 6 gün var dün kaset test yaptım sonradan silik oldu. Bugün yine yaptım yarım saat felan sonra tekrar 2ci silik çıktı sizce hamile olabilirmiyim
Melekk8 Aks_ 5-10 dk sonra çıkan çizgilere bakmayın iki aydır her marka testte yaşadım neredeyse kuruma çizgisi oluyor testi tekrarlayın inşallah hamilesinizdir
Denizpyraz Aks_ vardır bence canim olabilirsin. Benimde ilk başta çok silik çıkıyordu sonra netleşiyordu bekledikce
Gulcingezer Aks_ bnde hic cikmiyo geciktigim halde yok sen yine de bir iki gun daha bekle netlesir yada kan ver ikisinde de sonuc alirsn