Damlacaa bebeğimi yanıma getirdikleri anda ilk emzirme için sıktıklarında direkt süt geldi, hatta hastaneden eve geçince herhalde 20-30 torba süt sağmışımdır 1 hafta içinde. Hiç strese girme, bebeğine ve sütüne güven💕 ilk gün gelmese bile sonrasında mutlaka gelecektir, hamilelikten itibaren üretiliyor sütler zaten, er geç gelecek hiç panik yapma😍