Senary 33 haftalığım canım ben de taşıyıcıyım. Aile hekimi hamile kalmadan önce artık zaten bebeklere doğduktan sonra demir takviyesi yapıldığını, hasta olmadıktan sonra taşıyıcı olmasının onun hayatını olumsuz etkilemeyeceğini söyledi. İlk üç ay demir takviyesi almadım, üç ay biter bitmez başladık. Sürekli takibi yapılıyor zaten düşük çıkmıyor hiç