Hatice123 bnmde iriydi haftasından 10 gün öndeydi kendi sancınla çektğin acıyı onlada çekiceksin ama hani diyolar ya doğum yaptım bi rahatladım kuş gbi hakikatten öyle çektiğin onca sancıyı doğumdan sonra sanki hiç çekmemişisin bidha olsa doğururmuşsun gbi bna öyle geldi o an tabi 😅😅 ama sezeryana sağlık sıkıntın yoksa tercih etme bi ömür onun Sıkıntısını yaşicaksın