Sinem62 mmelis1234 Ben hamile kaldığımda aynıvşeyi hissettim kaç gün petle dolaştım sonra hamile olduğumu öğrendim inş sizde hamilesinizdir
Gulguzelim mmelis1234 ınsallah tutar canim 5 güne gitmedim embriyonuz bende 2 tane 3 gun g1 1 kalite konuldu ama tutmadı sadece yas faktörü dendi
mmelis1234 Deletedmom2265 amiiin insallah adetime 1 gun kaldi bakalm bu mubarek ayda herseyin hayirlisi