Valla ben sesli olarak hiç duymadım 15+1 zararlı dediler hep ama ultrasonda her seferinde net gösterdiler kalbin kasılmasını. İlk 6. Haftada gittigimde vajinal ultrasonda da net duyamadı doktor ama var demişti şuan gayet kıpır kıpır ultrasonda içini ferah tut 🙏🏼