Öncelikle selam herkese, 33+1 günlük gebeyim. Bu zamana kadar hem devlete hem özele muayene oldum. Bebeğim hep haftasından iki hafta önde gidiyordu her seferinde de gelişimi iyi dendi. Özeldeki doktorum genetik olduğunu, iri bebek olduğunu söylerken bugün devlette gittiğim bir doktor gelişiminin haftasından farklı olduğunu, suyumun da sınırda olduğunu, fazla olduğunu söyleyip resmen başından savdı. Ben bakamam perinatolojiye git, zaten sen özelde takipliydin dimi bana da ikinci gelişin dedi yolladı. Araştırılmasını söyledi ama zaten gebelik şekeri yüklemesi yaptırmıştım 27. haftada ve çıkmadı. Yarın özelde ki doktoruma tekrar görüneceğim çünkü perinatolojide randevu bulamıyorum. Var mı başına böyle bir durum gelen, diyet dışında ne yapmam lazım? Doktor psikojimi bozdu resmen, zaten talesemi hastasıymışsın git normal değil bu farklılıklar, test yapıp araştırsınlar diyerek. Uzun oldu kusura bakmayın