edis22 malesef eskiden bebek ölümleri daha fazlaydı bununda sebebi bilinmiyordu. Bir çoğu hamilelikte aslında çözümlenenilir şeyler. Neneleriniz bir sürü ölü doğum yada bebekken ölen çocukları vardır. Teknoloji gelişmiş yararlanmak lazım. Misal böbrekte sorun görüp doğum sonrasında hemen tedavisi yapılabilir vs vs.